3 Aralık 2008 Çarşamba

hanım, karizmamı geri ver (5)

-Gel otur bakiim şöyle
- Efendim ?
- Otur otur bir hele !
- Ben ... şeye,içeri bi maillerime bakıp gelseydim ?
- Bilgisayardan tabi !
- E yani !
- Bakmışken şeye de bak bari ! O kurtuluş günü müdür nedir ona da bir bak bakalım
- O ne be ?
- Üç temmuz mu , dört temmuz mu,bağımsızlık ilanı mı her neyse bir kadın var ya hani blogculardan !
- Sen nerden biliyorsun yahu ?
- Ha şimdi sen nerden biliyorsun olduk öyle mi ? Kapıma geldi bugün !
- Kapına mı ? Yani haliyle benim de kapıma. Yani bu kapıya ! Amanın !
- Amanın yaaa ! Hem yalnız da değildi ! Kermes Erkin sihirbaz grubu mu,buğulu şapırdaklar mı ne bi gruplarmış işte. Bana her şeyi anlattılar Alper efendi ! Yoksa Natif Alço mu demeliydim !
- Aaaaa ! Kod adı mı biliyor ! Her şeyi anlattılar mı ciddi ?
- Tabiiii. Daha doğrusu anlatmaya çalıştılar.
- Ne demek çalıştılar ?- O bi tane tane kesik kesik konuşmaya çalışan güzel bi kadın vardı !- Kesik kesik ?
- Doktormuş !
- Atalet ?
- Bu ne rezalet ?
- Yahu izah edeyim. Yaptım ama niye yaptım bi sor bakalım
- Alper bırak bu Şener Şen ayaklarını. Hem söyle bakiim,who kim ?
- Kim !
- Tamam işte bende onu dedim ! Kim ?
- Kiziroğlu Mustafaaaa bey
- Alpeeeeeeeer ! Kadın yağlıboya resmini yapmış ! Altında imzası var !
- Yağlıboya mı ? Zeytinyağlıboya mı ? Hafif olmuştur ha ! Canım çekti şimdi. Akşama yanına bir de salata yaparız !
- Adam çıldırtma beni ! Lafı karıştırıp durma. Sen bana “aman sen rahatsız olma diye içeride içiyorum puromu” demiyor muydun ?
- Demişmiyimdişimdir ?
- Diyorlar ki sen kendini öyle purolarla videoya çekip internetlerde felan ekmek aranıyormuşsun ?
- Puronun markası ?
- Efendim ?
- Hah. Demek ki yalan. Ahan da buyrun ! Bir puronun markası dahi söylenemiblögöböböh !
- Ama bak terlik ağzına purodan daha iyi oldu hayatım !
- Löbürr
- Aaaaa yuttu !
- Yok yutmak sorun değil gene bir şekilde gidiyor da,çıkarmak dert olacak sanırsam !
- Alper !
- Hayatımın gonca gülü. Söyle canım !
- Adam yağcılık yapıp durma. Bu dediklerimden sonra aynı evde kalamayız
- Eh. Piki . Seni çok özleyeceğim karıcığım . Giderken kapıyı da çek. Yolun açık olsun. Yıldızın parlasın
- Len manyak ! Ben niye gideyim. Haltları yiyen sensin !
- Olduuuu ! Hem halt yiyeyim,hem gideyim ! Bu kadar uğraşı....
- Alpeeeeeeeeeer !
- Adımı ne güzel söylüyobuluhğubundah !
- Bak öbür tekini de ne güzel yuttun terliğin. Kışın sıcak tutar hem
- Ama çıkmıyo ki karısı ?




tanıdık mı geldi? yok caaanımmm....
8)))
aaa!!! tesadüfe bak!
alperle aynı sonu yazmışız.
e bu kadarına da pes yani.
kalp kalbe karşı derler ama...
vallahi hayret 8P
şaştım da kaldım!!!

5 yorum:

alpernatif dedi ki...

aaaaaaaa
ama olmadı
o tamamen esprisine benim yazdığım bir şeydi

ben asıl senin hikayenin sonunu merak ediyordum !

acaba hikayeye müdahale ettik diye kızgınlık mı oldu ?
olduysa özür
dün aklıma gelince yazayım dedim ama kızacağını düşünmedim valla

Adsız dedi ki...

kızdım köpürdüm müdahale ettin diye kafamı vurdum duvarlara sinirden. seni de yakarım, bu bilogu da yakarım ulen!!!!
8)))))
ne kızması be, manyak mısınız alper bey? ya da ben manyak mıyım kızacak.
bi de özür dilemiş yaaa 8)))
ama aynı sonu yazmış olmamız komik olmadı mı böyle?
e hi 8)
tamam tamam yayınlıycam esas kısmı az sonra.
panik yok!
8))))

kayipsimurg dedi ki...

Bana ne yaa ... O Alper'in sonu. Ben seninkini isterim.
Hem alper özellikle yazdı ki onu. Bak karizmayı ben senden önce yere attım demek için..
Saylanmaz o..
Ben burdasaklanıyom sonu isterim..

Adsız dedi ki...

ayy yorumlar daha iyi yaw :)

alpernatif dedi ki...

huuuuuuuu
yorumlar daha mı iyi ?
o nasıl laf yahu :D