31 Aralık 2008 Çarşamba

8miş 9muş....

"o blog hayatımın rengi" demiştim geçenlerde kardeşimin tatlı nişanlısına buradan bahsederken.
düşünüyorum da, gerçekten öyle.
2008miş, 2009muş çok da derdim değil hani.
ben yeni yıllara pek de "laylay loom" modunda girmem nedense içimde.
ama,
siz,
yani sen, sen, sen, sen, sen, sen, sen.....
hepiniz.
iyi ki,
iyi ki varsınız hayatımda.
hadi bu da yeni yıl kartınız olsun.
dolfinim gibi gerçeğini atamadım ben ama,
bunu kabul edin dilerseniz.
dişlemeyin kalemi
bitmesin silginiz
kırılmasın ucunuz
kalemtraşlar falan da bitirmesin sizi
pırılpırıl olsun tüm yıl
tüm hayat.
kutlu olsun 8)



14 yorum:

Adsız dedi ki...

evet ya saklanbacım,
iyi ki varız :)
(pek megalomanyak oldu ama hepimiz yani.. siz yani.. :p)

2009 da da birlikte olmak,
yeni yıl dileklerimin başında geliyor inan..

ama senin için de özel bir dileğim elbette var:

"sel eniştemle, annen, baban, kardiş, nişanlısı, çerçey ve tüm sevdiklerinle birlikte
mutlu, huzurlu, sağlıklı yıllara birlikte girmeniz"

üzüntüler, hüzünler elbette olacak..
ama burada paylaşmak ve hafiflemek de var..

buradan paylaşabilmek dileğiyle :)

öperimmm...
kocccaamaaaaannnn :)

Parpali dedi ki...

Hiç ucu açılmamış yeni bir kalem yani yeni yıl. Ne güzel... Kurşun kalemin kağıda dokunuşundaki sesi duydum sanki. Güzel bir yıl olsun dilerim...

Adsız dedi ki...

sen taktın bu yazı çizi aletlerine kalem eline kramp yaptı yapalı..
eminim gisli gisli kaligrafi de çalışıyosundur.. =)


şaka bi yana..
ben de baharatım derim..
blog benim..
olmazsa ölmem ama ağzımın tadı kaçar..

bu nedenleee..
ağzımızn tadı .. hayatımızın rengi hiç kaçmasın diyelimmm

öpelim bi de..
ay evet çerçeyi de seli de kardişi bile evet.. nişanlısını kesinlikle..
fundamı ben kendim öperim...

atalet

kayipsimurg dedi ki...

çok şık bir benzetme olmuş bu yaa :)
Hem benzetmen için hem de gelen yeni yıl için kutluyom senin. Yüzünden gülücük eksik olmasın:)
Sevgiler

geçkalmadımki dedi ki...

:))
ben zaten vardım..
he he ..
ne güzel ..
kendimi iki kere var hissettim şimdi senin yaşamında..
aynı durum senin için de geçerli buradan bakınca.. Hem benim canımsın, hem blogdaşım..
ne güzel..
telefonda öpücem hepinizi akşam...

burdasaklaniyorum dedi ki...

oyacım,
hiç de megalomanyaklık değil canım benim. iyi ki varız evet.
dileklere tüm yürekten bilmukabele diyorum. tabi sel yerine günlük babası, kardiş yerine günlük teyzesi falan koyarak. tüm sevdiklerinle mutluluk paylaş.
parpali,
güzel olsun yeni yıl, hepimiz için. yeni kağıtlar, temiz sayfalar, pırıl pırıl kalemler gibi.
ataletim,
haha 8) yok kaligrafiye geçemedim daha, ama yazımı düzeltmek amacındayım biraz hakikaten. baharat ha! 8) öyle evet. tadı tuzu hayatımızın. olmasa bi sası olurdu sanki günler. ne güzel doldurdu beni bi bilsen. iyi ki varsınız diycem tekrar. ve evet,herkesi öperim ben.
simurgum,
gülücük önemli. hiçbirimizden eksik olmasın. öpeyim bi dolu.
fundacım,
bu yeni ilişki tarzı bi hoşuma gidiyor. sen burası olsa da olmasa da vardın ve hep varsın tabi ama. bu ortak dünyada seninle olmak gülümsetiyor beni. bu güzel dostluk, seninle paylaşıyor olmak. aynı takvimin kızları olmak hatta 8)
çok seviyorum seni.

Kedi Narnia dedi ki...

e ben çok merak ediyorum ankara kartları sahiplerini buldu mu diye... posta konusunda çok sorun yaşadığım için paronayak oldum haliyle...

saklambacım bende senin yeni yılını kutluyorum. sadece senin değil sevgili sel eniştemizin, çerçeyin, kardeşin ve anne babanın kardeşin nişanlısının... blogda yazılarında adını geçirdiğin sadece gıyamen tanıdığım tüm dostlarının yeni yılı kutlu olsun...

2009 da da birlikte olalım tamam mı cicim ;)

Kedi Narnia dedi ki...

tepedeki banner olayı pek bi hoşuma gitti. du bende yapayım aynısını :P

burdasaklaniyorum dedi ki...

dolfinim canım,
kart yerini buldu uzuuuun bir mail de atıldı ya sana anacım 8)
2009da hayatta ve sağlıklı olduğum sürece, buradayım ben. birlikteyiz tabi. iyi ki.
ve, baktım, valla da pek hoş olmuş senin resim, çok yakışmış orda 8)

Amatör Gezgin'in Gezi Notları dedi ki...

Biraz geç de olsa anca toparlandım.Mutlu yıllar dilerim...

Adsız dedi ki...

Bak çok ayıp etmişim, şimdi gördüm yazını.:) Yaaa ne tatlısın sen. Resme bayıldım...Böyle renkli kıpır kıpır geçsin yeni yılın umarım burdam.
İçim cıvıldadı sayende, öperim çoook.:)

alpernatif dedi ki...

Gecikmiş kutlamaya izin var mı :D

Parpali dedi ki...

Nerelerdesiniz? Meraktayım da ben...

sarıseker dedi ki...

Canısı...ne oldu sana???nerelerdesin???çoook merak ediyorum,güzeller güzeli...öptüm seni...