26 Kasım 2008 Çarşamba

günün kültür sanat kuşağı

yok ben ıssız adam'ı izlemedim.
osmanlı cumhuriyetini de izlemedim.
destereyle falan işim olmaz zaten.
arog ise henüz teşrif etmedi.
biz dün nihayet devrim arabaları'nı izledik.

saat 21:00
sinemada bi ben bi sel.
makinist amca "aciba arayı kısa tutsak olur mu" dedi.
-ay tebi tebi.. hatta ne arası, ara mara vermeyin dedim.
sel "abi yapıştır gitsin, ara verme" dedi.
tilifonları kapamadık.
kendi seslerimizi bile kısmadık.
salonun en ortasına,
oturduk izledik.

çok beğendim.
çok da sinirlendim.
neden ama? sorusunu sormaktan vazgeçemedim.
anlamadım.
anlamak da istemedim.

izlemediyseniz izleyin.
izlediyseniz anlarsınız zaten.

11 yorum:

Adsız dedi ki...

bi arkadaşım var benim...
tece adına gurur duyduğum çalışkan başarılı güzel şık akıllı düzgün süper bi akademisyen.. bi sürü ödülleri.. yabancı ülkelerde kursları dergilerde yayınları..
bir elçi tece kadını elçisi..
farkında filan deil yaptığının..
o ben işimi yapıyorum sanıyor..

ama özel hayatında biraz pragmatik.. biraz öze değil dışa meraklı..

onunla izledik filmi..
ben biraz da onu izledim..
inanamıyorum diye çıktı..
yaptıklarına da yapılmayana da..

ben diyorum ki..
acaba bir kerelik mi hakkı var bazı toplumların
onu da biz kullandık da.. ondan mı sonra her atak yapmada geri tepiyor ..

izledim ve birçok kişiyi yönlendirdim =)
bi de kocaman öptüm..
atalet..

uctemmuz dedi ki...

Ha haaa...ataletin yorumu cuk oturmuş...o kadaratılımı bekletip bir kere de yaparsan, toplum intibakte geç mi kalıyor nedir...erke dönergeci var daha, onu bekleyelim...

üçtemmuz dedi ki...

intibakte ne demek yhu? :)))
algılamakta şeklinde düzeltiyorum, jüri intibakteyi dikkate almasın lütfen.

burdasaklaniyorum dedi ki...

aynen öyle oldu ataletim,
yapılabilene de... yapılmayana da inanmakta zorlandım. ama neden? demekten alamadım kendimi.
biliyordum zaten konuyu. ne olduğunu, neden olduğunu biliyordum ama....
izleyince böyle...
bi de;
insanlar-kadınlar bu kadar şık mıymış o zaman? dedi sel.
şimdiki halimize bakınca inanmak ne zor.
peki o insanlar ne oldu, nasıl böyle olduk dedi.
ne kötü.
turuncum,
tek atımlık kurşunumuz mu vrmış acaba. kurşun hedefi bulmuş bulmasına da, hedefi kaldırıvermişler yerinden.
ve,
hahhaaa.. intibakte'yi hiç yadırgamadan okumuşum ki ben 8)))
ama algılamakta da kabul edilmiştir 8))

who dedi ki...

pazar 11 matinesi izlenecektik. ilk yorumlardan sonra biraz fikir sahibi olunduysa da izlemeden bişi demeyim..

sel enişte süper demek sana salon kapattı :)

sevgiler.

burdasaklaniyorum dedi ki...

e hi 8)
evet. ilk kez şahsıma salon kapatıldı 8))

Hera dedi ki...

sinirlenme nedenin Cemal Gürsel'in her şeyi bir kalemde silmesi olabilir mi?
gidemedim, hala vizyondan kalkmadıysa gidicez biz de...

alpernatif dedi ki...

onun üzerine yapılan bir söyleşiyi okumuştum
Yemin ederim adam yaptığına yapacağına pişman olmuştu
ve hep geyiği yapılan benzin koymayı unutma meselesi,işin aceleye getirilmesinden başka bir şey değildi

delirapunzel dedi ki...

şu an vizyonda olan bütün filmleri bir kenara bırakıp, kesinlikle izlenmesi gerek bir film....

geçkalmadımki dedi ki...

izlemedim tatlım ama yıllardır o konuyu duydukça içim sızlar...
izlemek lazım haklısın..
öperim...

burdasaklaniyorum dedi ki...

hera acele edin. ankarada çok az salonda kalmıştı. kaçırma derim.
alper, işin aceleye getirilmesi mi, unutmak mı.. nedir bilmiyorum ama neden bu kadar önemli olduğunu, büyüyü bozduğunu anlamıyorum. anlayamıyorum.
rapunzel, kesinlikle katılıyorum sana.
fundacım, dvd'sini falan alırız zaten. izleriz tekrar. sen de çok beğenirsin eminim. ama için daha çok sızlayacak 8(