7 Ağustos 2008 Perşembe

eeee?

işim yok.
olsa da yapasım yok zaten.
feci halde "üüffff" modundayım.
tatilim geldi zaten.
hem psikolojik olarak, hem tarih olarak.
ama psikolojim kısmen hazır olmakla birlikte, daha hiç bir elle tutulur hazırlık yok.
cumartesi akşamı yola çıkıcaz gibi.
ama nereye gideceğimiz belli değil.
güneye mi, egeye mi?
otele mi pansiyona mı?
herşey dahil şeklinde havuz deniz yemek arasında mı gidip gelicez,
bir gün o pansiyon, bi gün bu pansiyon, büfe, restoran, ekmek arası geçiştirme falan şeklinde sağı solu mu gezicez?
ay valla hiiiiç belli değil.
zaten hepi-topu 1 hafta kaçabilecek durumda sel.
onu da gezerek mi yatarak mı geçirelim bilmiyoruz.
hiçbir yer ayarlamadık ki zaten.
yani "tamam tamam, bi otel bulup orada kalalım" desek, son gün yer bulup, ayarlama yapabileceğimizden bile emin değilim.
hem gezmek istiyor canım, değişik yerler, eski evler, tarihsel yapılar falan,
hem de "üüff sıkıldım havuzdan, kalk denize gidelim" demek, "şu sayfayı da okuyayım da bişeyler yiyelim" diye niyetlenmek...
dinlensek mi yorulsak mı?
bilemiyorum.
öyle bir durumdayım ki,
kendi kendime muhalefet olabiliyorum.
haklılar valla.
herşeye muhalefet etme kapasitem var.
karşımdaki fikir neyse, onu itinayla çürütebilirim.
10 dakika sonra çürüttüğüm fikrin savunucusuyum ama icabında.
ay valla.
manyak mıyım?
münazara olurdu hani okulda.
pek başarılıydım.
iki tarafı da savunabilirdim.
bunu fark edince:
ne biçim insanım ya ben, doğrularım yok mu benim, tek amacım "karşı çıkmak"mıdır diye düşündüğümü hatırlıyorum.
anarşist miyim?
yok değilim.
zira "yönetime ve otoriteye karşı çıkmak" demek anarşi.
oysa karşımda anarşizmi savunan biri olsa, en otorite manyağı savunucu ben olurum.
ay ben sadece "karşı"mıyım yahu!
üfff..
bak nereden nereye geldim.
oysa mevzu otele gidip yatmalı mı, arbaya binip dolaşmalı mı kararını verememiş olmaktı.
niye veremedik.
çünkü her ikisinin de olumlu ve olumsuz taraflarını düşünüp, her ikisini de hem istiyor, hem istemiyorum. birini tavsiye edene diğerini, diğerini tavsiye edene öbürünü savunuyorum. böylece kendi kafam çorbaya dönüyor.
ayyh...
anlatabildim mi?
bilmiyorum yani.
bikini almam gerek daha,
kitap almam gerek.
başka ne yapılıyordu tatile giderken?
ay düşünüp bi karar vermem gerek.
3 gün gezip sonra 3 gün bi otelde mi kalsak ki?
sanırım benim önce içsel bir huzura ermem gerek.

14 yorum:

uctemmuz dedi ki...

Dur bakiim şöyle bişey önersem: 5 yıldızlı otel, yemek sırası, masa kapmaca, bi dolu veletin doluştuğu havuzlardan hiç hazzetmiyorum...3 yıldızlı temiz bir otel, kıyıda istediğin yerde güzel bir kahvaltı sonra arabaya atlayıp çevre gezisi...Ve de deniz...Ne dersin?

Anlattığın anarşist tarifi bana birazcık Beşiktaş Çarşıyı anımsattı...BJK'liysen ya da antipatin yoksa durma aramıza koş...
Bi de şu tatili buralarda bi yerde yapsanız, hani geçerken uğrayıverseniz...Ege Marmara bizden sorulur...Ha haaa...
Öpüyorum kuzucum, sevgiler...
Çarşı herşeye karşı...

geçkalmadımki dedi ki...

ben de öpüyorum üçtemmuz gibi, sizin tatilin benim için kötü tarafı ben geldiğimde gitmiş olacaksın, ghüzel tarafı sen geldiğinde ben daha ankarada olacağım..
ben de bu gece avanos'a doğru yola çıkıyorum tek başıma, bilmediğim yerlere bilmediğim insanların yanına :))
yine ekşın ekşınnn..
yine öptümmm...

burdasaklaniyorum dedi ki...

turuncum,
vallaha soğudum yıldızdan mıldızdan. hak veriyorum sana, valla yarım pansiyon temiz bi pansiyon beni paklar. gezilecek onca yer varken bi otelin havuzunda keyfetmek kser mi beni bilemiyorum ki. dur bi düşüneyim valla.
fundacım,
üüffff.. kötü denk geldi. allahtan gitmemiş olacaksın da.. senin ekşın durumu iyice hoş ama ha! valla önce kolay gelsin, sonra iyi eğlenceler demek lazım. nasıl olacak ben de merak ediyorum. aklında tut, anlatacak çok şey çıkar.

Adsız dedi ki...

=)
senin duruma eski dilde münafık derler.. karşı çıkan..
pek severim.. =)..

tatil dediğin.. nedir ki.. aslolan rutini değiştirmek..
ister evde..
ister otelde..
gerçi ben sevmem otel tatili..
ben daha çok merkezi bi yere üsleneyim etrafı didikleeyim tatil severim ama..
öperimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
atalet

burdasaklaniyorum dedi ki...

hahaha..münafık mıymışım yahu 8)
ama valla öyleyim doktorum, bana bi çare!!!
her denilenin aksini savunasım var. hayır ikna etmek de beni rahatlatmıyor çünkü bu sefer karşı tarafa geçip yine aksini savunuyorum.
gezmeli-görmeli tatil severim ben de. ama hem vakit dar, hem bütce kısıtlı olunca, baştan vereceğimizi verip, yatıp dinlensek mi diye de düşünüyor insan işte.
du bakalım.
belli olur yakında.
öptüm. oh.

sarışeker dedi ki...

Valla sen önce arabaya bin...o yolunu bulur...oluruna bırak yahu...stres yapmışsın yani...rahat ol canımın içi,rahat ol.Kız istemeye değil,tatile gidiyorsun8)
Ben yarın Şarköy'e gidiyorum.Sana da bana da çoook iyi tatiller şeker...
Sarılıp,öptümmm:)))

Ece dedi ki...

Ah be canım, ben geç kaldım yazmakta. Bizim bebekle tatillerimiz plansız-programsız olurdu hep. Atlardık arabaya, elimizde harita.. Gözümüzü kapatıp parmak bastığımız yerde bulurduk kendimizi. Çok da keyifli oluyordu vallaa..Parasız ve çocuksuzken yapılan tatiller hiç unutulmuyor daha sonraki yaşlarda.

JiDoTaKaFu dedi ki...

Hobaaaa...
Hey allam sabah beri gezdiğim
her blog sahibi tatile gidiyorum, gittim gidecem, ha gidiveririm bak şeklinde yazılar yazmış..

yahu sözleştiniz mi nedir annamadım ki..
Topluca firar mı var..
Ay ben niye sizden 2 hafta önce çıktım ki
bileydim ben de bu haftasonu çıkardım ..
Nöbetçi mi bırakıosunuz len beni buralarda..
hiyyaaaaaaa...

Bilmiyom ben Tatil için napmalısın da sadece şunu diyebilirim...
Yorgun çıkılan tatilden ,
daha yorulmuş bir şekilde dönülünce işe başına...
İnsan toparlanamamış oluyor...
O yüzden Tatilin
enn enn makbulu bana göre
dans etmek ve yüzmek dışında
yoğun enerji harcatacak şeyler yapmadan,
Kafayı da bedeni de dinlendirerek...
Arındırarak geçirileni... :)

Sana da diyelim..
Bol bol dinlenip
bol bol malzeme edinip
keyifle geçirirsin umarım saklanbacım...

Şuraya 3-5 fazladan
öpücük bırak bari de ..
Sen yokken gelip gidip alalım..

Alper dedi ki...

Yahu,bütün blogcular aynı anda nasıl beceriyoruz tatile çıkmayı ?
Bunu ayarlayan bir müessesemi var
Bir personel müdürümüz var da habersizce iş mi düzenliyor

olsun
hep beraber gider hep beraber döneriz

amaç tatil-sel

ankilosazan dedi ki...

Ah biz Türkler !!!
Yumurta kapıya gelince folluk aramakta üstümüze yoktur.
Elin gavuru, elin fransızı,bu durumlara bizim kadar fransız kalmıyor, o yüzden de kış sezonunda programını yaparak tatilini nasıl geçireceğini programlıyor. Böylece de bizim 10 günde harcadığımız paranın yarısını harcıyorlar.
Sonra da şikayetçi oluyoruz elin gavuru bizim memleketimizde bizden ucuza tatil yapıyor diye...

Bir de benim kafam şuna basmıyor?
Tatil deyince ilk aklımıza gelen deniz ve kum+güneş altında ıstakoz gibi kızarmak...
Yurdumuzun doğa zenginlikleri olan birçok yöresi var, zümrüt yeşili tabiat ve masmavi gökyüzü, insanı bedenen ve ruhen dinlendirmez mi?
Tarihi güzellikleri olan yörelerimiz var, kültürümüzü arttırabileceğimiz, ruhsal dinginliğimiz rayına oturamaz mı?

İyi tatil geçirmeniz dileğimle...

imbirgaripsinbirgaripler dedi ki...

ee gerçekten önce bi ne istediğine karar vermek lazım:) hangisi içinden en çok geçiosa öyle yap. ama bence kalabalık olmasın.sessiz sakin bi yer. kıyıda köşede kalmış ohh miss. bence yani.bu arada ben geldim millet tatile çıkıo yav :D

uctemmuz dedi ki...

burdacığım, kuzucuğum...arada bir selam et, heyyooo de...haber alalım...Keyifler olsun canım...:)

Oya dedi ki...

hepiniz gittiniz..
bir ben kaldım burda..
ama sıra bana da geldi..
nıhahahhaha...

saklanbacım..
ben de tatile gidenziii..
gitmeden bol keseden öpücük dağıtanzi..
vee
mucukss deyü seni öpenzii :))

Dolphinblue dedi ki...

yok yok ben geldim tatilden

yalnız değil blogistan :)

ben bu yazıda en çok tatilim geldi sözüne takıldım. çişim geldi der gibi :D ilahi saklambacım ne orjinal hatunsun sen yaa!

çok ösledim seni bir an önce bitir şu tatilide iki satır tatil macerası yazıver bloğa :)