11 Temmuz 2008 Cuma

biliyorum saçma ama...

öğlen tatilinden sonra şirkete dönerken, önümde 2 adam yürüyordu.
birinin saçları uzun.
enseden bir lastik toka ile toplamış, sırtına doğru 2 karış falan düz saçlar.
ay nereden aklıma geldiyse geldi işte.
bu saçı uzun adamlardan birini ikna etmeyi başarabilsem de, o uzun saçlara bir dalgalı maşa yapılsa, hani söyle romantik bir görüntü.
adam mı kendinden tiksinir,
saç mı adamdan tiksinir,
görenler her ikisinden de tiksinir mi?
yoksa sakallı ve bıyıklı bir adamın maşalanmış romantik uzun saçları enteresan olduğu kadar ılıman bir etki de yaratır mı?
ay ne bileyim merak ettim işte, göresim geldi.
neyse tamam sustum ve gittim.

11 yorum:

Oya dedi ki...

yooo..
hiç saçma değil..
bir hikaye anlatayım da gör..

bir arkadaşımın arkadaşının arkadaşının (umarım hedefi şaşırtabilmişimdir :p),
eskiden bir sevgilisi olmuştu..
evlenmeden önce..
çok önce..
çooook çooook önce..
sevgilisinin saçları (yani erkek olanın) upuzundu..
kızınkinden uzun..
beline kadar..
ve çocuğun saçları aslında dalgalıydı..
ama çocuk anlamsız bir şekilde bakımlıydı ve
abartısız her sabah saçlarına fön çekerdi..
arkadaşımın arkadaşının arkadaşı olan kız,
bu absürd duruma daha fazla dayanamadı tabi ve
"güle güle sanaaa.. yolun açıık olsuuun.." ezgisiyle çocuğu yolladı..

yani olmaz değil..
olabilir..
ama inan romantik bir görüntüden ziyade,
hafif tiksinç bir hissiyat yaratıyor..
yani ben de anlatanların yalancısıyım ;)

burdasaklaniyorum dedi ki...

hahahahaa.
arkadaşının arkadaşının arkadaşının arkad.... ay neyse işte. ben ona hak verdim çok.uzun saç da bir yere kadar tabi ama, her sabah fön!
ı-ıh. beni de aşar oyacım.
acaba hiç maşa yaptırmış mıydı ki?

uctemmuz dedi ki...

Saçları benimkinden bakımlı bir koca istemezük...

Adsız dedi ki...

Süpersin saklambacım ..
Ne ilginç düşününce ..

Seni ikna etmeye çalışırken düşündüm bi an ..
- Pardon, bakar mısınız ?
- ..
- Saçlarınız bööle yele gibi ya hani uzun uzun ..
- ??
- Hani diyorum onlara şöyle bi maşa düşünmez misiniz ?
Dalgalı dalgalı hoş olur di mi ?
- ?*^#########&&&&//""**??
Akşam akşam güldürdün beni :)
Ödül olarak öpücüklerimi bırakıyorum her zamankinden fazla :)))

Adsız dedi ki...

turuncum, aynen öyle. saçları benden bakımlı, kozmetik malzemesi benden çok adam ben de istemem. o ne be öyle.. hem zaten ben kendi saçımın dökülmesinden fenalık geçirip kestirmişim, bi de her yerden adamın 1 metre saçı çıkarsa..ıyyhh..
mavişdemetim, beni de güldürdün valla."bööle yele gibi ya uzun uzun.." süpersin yaaa 8)

geçkalmadımki dedi ki...

Ben de merak ettim şimdi, benim özgürün saçı olsaydı maşa yapardım hep birlikte görürdük ama yok işte..
:))
Öptümmm seni...

alpernatif dedi ki...

Saçla ilgili yazılar yazmayalım lütfen
Olan var,olmayan var
Alla allaaa :D

Adsız dedi ki...

Dalgalı ,dalgasız farketmez
uzun saç seviyorum ben erkekte ama...
Maşa mudahaleli olanı çok eğreti durur be...

Bi de o saç hani bizde yürüdükçe zıplar ya...
Hoppidi hop hop diye..
Saçları maşayla buklelenmiş, yürüdükçe zıp zıp eden bi adam karizmayı çok pis çizdirir .:) Cıkk olmaz yani ...
Bence olmasın mümkünse :)

Öperim :)

Ece dedi ki...

Yok yok..maşa erkeğe yakışmaz.Kadının eline yakışır en çok.
Sevgiler

Adsız dedi ki...

şimdi de cevaplar 8)

özgürün saçı olsa da maşa yapamazdık ki fundacım! zaten kıvırcık ya o. 8)
ama fön olabilirdi bak.
alper,
sen elalemin macar kızlarının boyundan bahsederken oluyo ama.. olan var olmayan var demiyorsun!
cidom,
bazılarında ben de cazip buluyorum esasında. ama sanırım o bizzat adamın kendisiyle alakalı. saçtan değil sanırım. 8)
ve ececiğim,
maşa en çok kadının eline yakışır diyerek son sözü söyledin valla. oohhh kocaman öpüyorum.

Adsız dedi ki...

ben biliyorum..
sürmelimin saçları dalgalıydı ya..
haklısın..
romantik oluyo..
hele de rüzgarlı havada..=)

bi de saç mühim değil..
kullanmak mühim..

bi de derler ki..
saçını iyi kullanandan iyi sevgili olurmuş..
kadın erkek farketmezmiş..
=P
atalet